상세 컨텐츠

본문 제목

[공식발표] 로만 아브라모비치 첼시 매각

해외 축구

by 몽상가 2022. 3. 3. 12:05

본문

728x90
반응형

I would like to address the speculation in media over the past few days in relation to my ownership of Chelsea FC. As I have stated before, I have always taken decisions with the Club’s best interest at heart. In the current situation, I have therefore taken the decision to sell the Club, as I believe this is in the best interest of the Club, the fans, the employees, as well as the Club’s sponsors and partners.


저는 지난 며칠간 언론에서 제가 첼시 FC를 소유하고 있다는 추측을 다루고 싶습니다. 전에 말했듯이, 저는 항상 클럽의 최고의 관심사를 염두에 두고 결정을 내렸습니다. 현재 상황에서, 저는 이것이 클럽, 팬, 직원들, 그리고 클럽의 스폰서들과 파트너들에게 가장 이익이 된다고 판단하여 클럽을 매각하기로 결정했습니다.


러시아 푸틴 대통령의 측근으로 알려진 첼시 구단주 로만 아브라모비치가 러시아의 우크라이나 침공으로 인해 첼시를 매각하기로 결정했습니다. 

매각 인수 후보에 LA다저스 구단주도 있다고 하네요.

 

삼성이 예전 스폰서 했던거처럼 인수하면 어떨까 혼자 상상해봅니다. ^^

 

 

반응형

관련글 더보기

댓글 영역